SESSIÓ DE CREACIÓ DEL PLÀNOL ON DESENVOLUPAREM EL NOSTRE PROJECTE
Ja hem iniciat la selecció d'aquelles zones que creiem importants per aldesenvolupament del nostre projecte!
Molt interessant la zona de descans amb control horari, per no dir de la zona de mestres amb entrada Vip jejejje.
Increible on arriba la imaginació dels nostres alumnes, la capacitat que tenen per crear espais nous, que compleixin amb les seves expectatives i necessitats.
En aquests moments te n’adones que la gran majoria de plànols que s'han elaborat tenen molt en comú, d'aquí la importància d'escoltar cada un d'ells, de fer-los participar.
¡Continuem amb la nostra aventura!
SESSIÓ PRESA DE CONTACTE AMB L'ESPAI DE TREBALL
Después de pensar y reflexionar qué es aquello que creemos necesario en nuestro espacio de trabajo, hemos visitado las instalaciones donde trabajaremos los próximos meses.
Hemos propuesto a los alumnos que tomen medidas para saber si todo aquello que quieren que haya, puede estar, o por el contario, si deben prescindir de algunas de las cosas que querían tener. ¡¡Espero que haya sitio para el sofa!!😅
Després de pensar i reflexionar de què és allò que els alumnes creuen necessari per a l'espai de treball, hem visitat les intal·lacions on treballarem els propers mesos.
Hem proposat als alumnes que mesurin l'espai per saber podran col·locar tot el què havien pensat. Esperem que hi hagi lloc per al sofà!!!😅
SESSIÓ SCAPE BOX!!
Hem realitzat un Scape Box per decidir quin seria el tema del nostre projecte.
Per fer-ho em col·locat quatre possibles temes en 4 caixes amb una combinació per poder-les obrir. El grup guanyador ha obert la caixa que tenia el títol:
CIÈNCIA I HISTÒRIA
SESSIÓ DE DEFINICIÓ DEL CONCEPTE DE CIÈNCIA
ENLLAÇ
SESSIÓ DE DEFINICIÓ DE CIÈNCIA
Hem donat un pas més i hem intentat definir què és la ciència. Un cop definida, hem observat uns vídeos d'experts en la matèria.
us deixem l'enllaç del vídeo
SESSIÓ QUÈ VOLEM SABER?
Per grups hem intentat descriure quines són les preguntes que tenim de ciència, quins són els nostres neguits...
SESSIÓ REFLEXIVA DE: OMPLIM L'ESPAI
SESSIÓ DE LECTURA DE CARTES INDIVIDUALS I CREACIÓ DE LA CARTA EN GRUP.
Els alumnes llegeixen les cartes que han elaborat individualment i després realitzen una carta conjunta demanant tot el que creuen que necessiten.
ELS CIENTÍFICS QUE HAN ESTAT SELECCIONATS SÓN:
CARTES DE GRUP
Carta a la Georgina
Dilluns 6 de Nobemre del 2017
Grup 4
Amin 5è a
Hola, Georgina
Estem fent un projecte sobre la cienca historica y ens hem ajuntat les dos classes en una aula nova.
Pero per això nessecitem unes cuantes coses per que sigui mes comode.
-Uns ordinadors
-Internet per cable
-Un projecto
-Tablets
-wifi
Si pugesis porta aquest matreial ens farias un gran favor espro la teva resposta
Signat AMIN
SESSIÓ D' ESTUDI DELS CIENTÍFICS QUE ENS INTERESSEN I RELACIÓ DELS EXPERIMENTS QUE PODRIEM FER. REPARTIM LA CORRESPONDÈNCIA A CADA MEMBRE IMPLICAT.
En aquesta sessió ens hem dedicat a buscar informació dels experiments que podem relacionar amb els científics que han desperatat més interés a la nostra aula.
També ens ha vingut a visitar el Pablo per donar resposta a les nostres cartes. Com no hem trobat a la Pili li hem deixat la seva carta al despatx, que és on ens ha dit la Montse, l'administrativa.
SESSIÓ EN LA QUE REBEM A LA PILI DIRECTORA EN RESPOSTA A LA NOSTRA DEMANDA. ENS DONA QUIN PRESSUPOST TENIM. INICI DE RECERCA DELS PRODUCTES QUE NECESSITEM.
Ara tenim una tasca ben important! hem d'aconseguir tots els productes que necessitem amb el menor cost possible. Haurem de buscar en diferents catàlegs i recursos.
Ara tenim una tasca ben important! hem d'aconseguir tots els productes que necessitem amb el menor cost possible. Haurem de buscar en diferents catàlegs i recursos.
Anem anotant tota aquella informació que creiem important. És molt complicat!!! però ho aconseguirem!
SESSIÓ POSADA EN COMÚ DE LA INVESTIGACIÓ A CATÀLEGS.
REGISTRE DE LES INVESTIGACIONS DELS GRUPS A CATÀLEGS
GRUP 5
- No disposen de cap
referència dels productes ja que s’ha borrat el document.
Hem buscat a AMAZON, WISH....
Ens vam trobar amb el problema
que trigaven molt en arribar els productes.
GRUP 4
- No disposen de cap
referència dels productes perquè no ho han anotat. Hem buscat a AMAZON,
BRUNEAU.
Als catàlegs no
hem trobat els preus.
Algunes de les
web que hem treballat:
GRUP 3
- Hem buscat a IKEA
diferents mobles com un sofà, catifes, taules (no disposem de les mesures),
cadires a diferents preus, prestatgeries tot a bon preu. No tenim la referència
però la tornarem a buscar.
GRUP 2
- Tenim tota la documentació digital:
- Hem trobat diferents taules i cadires amb preus també molt
diferents.
- HERMEX
-
Referencia:
10693
35,86€
-
Referencia:
12913 192,51€
GRUP 1
- Hem buscat al WISH, diferents productes com sofàs i cadires. No
tenim referències.
GRUP 8
-
Inicialment vam
buscar al WISH però no ens vam fixar que trigaven molt en arribar. En aquell
moment vam començar a indagar altres pàgines web com:
GRUP 7
Nosaltres
hem trobat moltes coses a BRUNEAU,
amb un sofà amb referència ..., un plafó de suro d’ABACUS que no sabem les
seves mesures i a altres catàlegs, que no sabem el nom, una pissarra i tenim els
enllaços per trobar els mobles.
- Mobles boom.
- Mesmarket.
- Muebles.es
- ...
GRUP 6
Hem trobat diferents mobles a MOBLES BOOM i al catàleg
ILERPAPEL. Disposem d’algunes referències.
SESSIÓ D'EXPERIMENTS
El Yerai, el Josep Maria i l'Antolí han fet líquid newtonià.
L'Eric M ha fet suero.
El Berti i l'Eric S han fet una superexplosió amb cocca-cola i mentos
SESSIÓ DE CONTINUACIÓ EXPERIMENTAL
La Irene ens explica un experiment relacionat amb Arquímedes
El Josep Maria ens sorprèn amb noves tècniques d'slaim relacionant-ho amb el líquid newtonià.
La Sheila tanca la sessió amb Edison i la làmpara lluminosa.
A més a més ens hem reunit per identificar qué ha d'haver en un albarà i ara dissenyarem un de propi.
El nostre projecte continua avançant a bon ritme!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario